יישור שיניים כששני בינה תחתונות כלואות

פורסם ע״י: טל fiber_manual_record 21.11.2025

שלום, לבן שלי בן 17 שיני הבינה התחתונות כלואות וצומחות לכיוון מרכז הפה. מומחה פה ולסת אמר שכיוון שהשורשים לא סיימו לצמוח עדיף לא לעקור עכשיו.. השיניים התחתונות שלו היו בעבר ישרות ועכשיו קצת עולות אחת על השניה. האם זה נגרם כתוצאה משיני הבינה הכלואות? האם אפשר לישר. את השיניים מבלי לעקור את שיני הבינה עכשיו?

  • שלום טל
    מצטערים על התגובה המאוחרת
    לגבי ההחלטה על איך לבצע את העקירה כמובן שההחלטה הינה של כירוג פה ולסת
    מבחינת ההשפעה על השיניים זה לא חד משמעי . יש פרסומים לכל כיוון . במידה ואין מקום ו"דינן" של השיניים חד משמעית להיעקר עדיף מבחינה אורתודונטית לבצע במידה ןניתן.

כתוב תגובה:

נא להזין שם
נא להזין כתובת אימייל
נא להזין תוכן בתגובה