יישור עם פלטות שקופות

פורסם ע״י: אלמונית fiber_manual_record 15.03.2021

שלום,

אני עושה יישור אצל מומחה שאני סומכת עליו.
בגלל שהיישור היה יחסית מינורי אולי גם בגלל השיטה עם הסמכים השקופים – יש מעורבות שלי כמטופלת בהליך. בין אם בבעיות שעלי להציף לאורך הטיפול כי רובו בבית והמעקבים הם לא תדירים מאוד וגם אם כן בעיות צצות בעיקר בבית או בין אם בבחירות אסתטיות שהרופא מאפשר לי לעשות לקראת סוף הטיפול. כמובן שהוא חווה את דעתו.
אני כבר 9 חודשים בתהליך כשחודשיים מתוך זה בעצם המתנה לפלטות נוספות שהזמנו.
העניין היה שהייתה לי צפיפות בשיניים הקדמיות שגרם לפגמים במראה החיוך- פעם היה לי רווח גדול בין הקדמיות למעלה והן מאוד הצטופפו עד שהוצאתי את שיני הבינה ואולי עוד קצת אחרי כן …אז
הרחבנו את הקשת הבקענו את הקדמיות העליונות על מנת לייצר ריווח בין השיניים – עכשיו אנחנו הזמנו פלטות נוספות לסדר את הסגר שהשתנה ולא תקין… נקודות המגע הן מתמקדות מלפנים בעיקר ( מה שבעייתי כי יש לי סדקים שם…)

בכל אופן לאחרונה שמתי לב שבחלק התחתון כשאני מחייכת השפתיים נמתחות ומורמות באיזור הניבים התחתונים דו צדדית – הרופא אמר שלמרות שהוא 40 שנה עוסק בזה הוא לא נתקל בכזה דבר שהוא יכול לנסות לשנות את הזוית של השורש שלהן אבל שזה יבוא על חשבון האסתטיקה ובנוסף שהוא לא בטוח אם זה יעזור ויתקן את הבעיה … אני חוששת שחיכוך לאורך שנים עשוי לעשות נסיגת חניכיים או להזיק באיזה אופן האם מוכרת לכם הבעיה הזו? או מה כדאי לעשות עימה ?
אני יודעת שזה לא יעוץ מקצועי פה פשוט אני רוצה לדעת אם זו בעיה מוכרת והאם כדאי לי להתעקש לשנותה… ברור שפיזית זה פחות נוח כשיש מתיחה גדולה בעור של השפה התחתונה וברור שאסתטית זה פוגם מעט בחיוך גם מנסיוני כשמתעלמים מבעיות בשיניים לפעמים אחכ מאוחר מדי לתקן…רציתי לשמוע דעה עקרונית מקצועית על סוג הבעיה וכיצד הייתם ממליצים להתמודד איתה. אני מניחה שפעם היה יותר קל להיות מטופל יישור שיניים כי האורטודנט היה מנהל את ההליך לבדו. אני לא יודעת עד כמה להיות מעורבת… יש דברים שאני מרגישה קודם לפני שהרופא יעלה על זה נניח אחרי סריקה נוספת של הפה…ויש מעט פערים בין ומה שהרופא רואה למציאות והפלטות מייצרות לבין המציאות ( דברים קטנים אבל יש פער)…

  • תודה על פנייתך לאתר האגודה.
    אין אתר האגודה מתייחס לבעיות פרטניות. אין לנו יכולת להביע דעה ללא בדיקה קלינית, לימוד המקרה לעומק ועוד ולא לצורך זה קיים פורום המומחים. איננו יכולים גם להביע את דעתנו האם מעורבותך בטיפול מועילה לו או לא.
    מאחל לך בהצלחה בהמשך הטיפול
    בברכה
    ד"ר רפי רומנו
    מנהל הפורום

כתוב תגובה:

נא להזין שם
נא להזין כתובת אימייל
נא להזין תוכן בתגובה